7 aug 2017

3 Kaarten: Distress Oxide, Distress ink, Gelli Plate... etc


Ik heb voor de eerste kaart gewerkt met de Gelli plate en Distress inkt.
Gestempeld met Stazoninkt en ingekleurd met Distress Oxide 
De mal heb ik uitgesneden en gekleurd in de aarde kleur van Zuid-Afrika.
De over gebleven mal heb ik gebruikt voor de onderste kaart.


 Voor de middelste kaart heb ik een foto van internet gehaald en
die als achtergrond gebruikt.Deze olifanten heb ik ook gestempeld
op papier dat ik eerst gekleurd had met Distress oxide.
Daarna heb ik de olifanten uitgeknipt. De tekst op de computer gemaakt.


Voor de onderste kaart heb ik eerst een mal van Zuid-Afrika gemaakt en die
gebruikt samen met distress inkt. Daarna op zitten doodle. De giraffen heb ik ook
met distress inkt geschilderd.


Ik heb de kaarten gemaakt voor De stempelwinkel Designteamblog
Dit zijn nog drie kaarten gemaakt van de nieuwe plate Wilde dieren 4
Deze plate heb ik ook gebruikt in het blogbericht vijf kaarten... 
1 augustus 1e vd Maand waarin ik een plate in het zonnetje zet.

Ik kom de volgende keer terug met andere dierenkaarten.
Ze liggen al klaar. Maar eerst vind ik het leuk te horen wat
jullie van deze kaarten vinden.
Groetjes Janny

1 opmerking:

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny