1 feb 2018

Weer drie totaal verschillende kaarten, kom je even kijken


 Voor deze kaart heb ik distress inkt- en oxide gebruikt
Het kleine vogetjes stempeltje kwam ik tijdens mijn vakantie,
een paar weken geleden, tegen en past ook leuk in de boom.



Deze  kaart geschilderd met aqurelverf. Overigens was dit een
 digitaalplaatje wat ik nog op mijn computer had staan.


Dit laatste kaartje heb ik al een hele tijd geleden gemaakt maar
nog nooit laten zien op mijn blog. Eigenlijk is het best een lief kaartje

  

Dank jullie wel voor alle leuke berichtjes.
Groetjes Janny



4 opmerkingen:

  1. OMG, your colouring is just fab Janny! Wends xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De 1e is mooi en grappig, de tweede zo mooi gekleurd en de 3e vind ik niet alleen lief, maar mooi zo die zachte tinten! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous cards Janny, a lovely variety of designs.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny